Késés, törlés vagy túlfoglalás esetén akár 600 eurós kártérítésre lehet jogosult!
*Sikerdíjas rendszer – Nincs siker, nincs díja a szolgáltatásnak




1.1 „Megállapodás”: az ügyfél és az FlightCompensator közötti megállapodás, amely a Feltételek ügyfél általi elfogadását követően jön létre. A Jogi Segítségnyújtási Szolgáltatás nyújtása tekintetében a Szerződés akkor minősül érvényesnek, ha az ügyfél a jelen Feltételek elfogadása mellett aláírta az Engedményezési Nyomtatványt vagy a Kárigénylési Megállapodást.
1.2 „FlightCompensator”: WeOnline Kft., Magyarországon alapított társaság, székhelye 2626 Nagymaros, Szarvas köz 2.
1.3 „FlightCompensator”: az FlightCompensator webhelyén és a mobilalkalmazásban elérhető ingyenes online eszköz, amely lehetővé teszi az ügyfél e-mail-címének összekapcsolását az FlightCompensator szolgáltatással, hogy az FlightCompensator azonosítsa a repülőjegy-foglalásokat és az esetleges kéréseket a légi utasok jogairól szóló rendelet szerint a megfelelő e-mailben.
1.4 „Légi utasok jogairól szóló rendelet”: minden olyan törvény, rendelet, irányelv vagy hasonló, függetlenül attól, hogy állami, uniós, szövetségi, nemzeti vagy regionális szinten került kiadásra, amely szabályokat állapít meg az utasok pénzbeli kompenzációjára, kártalanítására vagy visszatérítésére túlfoglalt, késett vagy törölt járatok esetén.
1.5 „Engedményezési Nyomtatvány”: az a dokumentum, amellyel az ügyfél az abban foglalt feltételek szerint átruházza a kérelem tulajdonjogát az FlightCompensatorre.
1.6 „Kérelemigénylési Megállapodás”: az FlightCompensator által az ügyfélnek átadott dokumentum, amely felhatalmazza az FlightCompensatoret vagy valamelyik kapcsolt vállalkozását vagy partnerét, hogy az ügyfél nevében eljárjon. A dokumentum különféle formákban állhat rendelkezésre, beleértve, de nem kizárólagosan, meghatalmazást vagy ügyfélszolgálati megállapodást.
1.7 „Kérés”: bármely, a légitársasággal szembeni, a légi utasok jogairól szóló rendelet szerinti pénzbeli kompenzáció, kártalanítás vagy visszatérítés iránti igény.
1.8 „Ügyfél(ek)”: az(ok) a személy(ek), akik elfogadták a jelen Feltételeket.
1.9. „Jogosultsági szolgáltatás”: az FlightCompensator által az utolsó pillanatban nyújtott jogosultság-meghatározó szolgáltatás speciális szoftveren keresztül. A jogosultsági szolgáltatás egyedileg, kéréstől kérésig, az FlightCompensator webes űrlapon vagy minden talált járatra történik, ha az ügyfél csatlakozik az FlightCompensatorhez. A Jogosultsági Szolgálat tájékoztatja az ügyfelet arról, hogy milyen valószínűséggel lesz jogosult igénylése. A jogosult kérelmet nagy valószínűséggel kifizetik, és az FlightCompensator felajánlja jogi segítségnyújtási szolgáltatását az ilyen kérésekre, ha az ügyfél kéri. A nem jogosult kérelmek kifizetésének valószínűsége alacsony, és az FlightCompensator nem ajánlja fel jogi segítségnyújtási szolgáltatását az ilyen kérésekre. A jogosultsági szolgáltatás jelenleg csak az EC 261 követelésekhez érhető el.
1.10 „Kártérítés”: az a teljes pénzösszeg, amelyet a légitársaság egy kérelemért, kártérítésként, peren kívüli egyezségként, jóindulatú gesztusként vagy más módon fizet az ügyfélnek vagy az FlightCompensatornek, miután az ügyfél elfogadta a feltételeket.
1.11 „Információs szolgáltatás”: az FlightCompensator repülési információinak szolgáltatása, beleértve a légitársaságokra vonatkozó információkat, repülőtéri információkat, egyéb utazással kapcsolatos információkat, információkat a légi utasok jogairól és a fogyasztóvédelmi törvényekről. Az információk relevánsak lesznek az ügyfél utazásai szempontjából, de általánosabb kontextusban is szerepelnek, például repülőterek vagy légitársaságok rangsorolása vagy a légi utasok jogainak változásairól szóló hírek. Az információkat elektronikus kommunikáció útján biztosítják, beleértve az e-mailt, a személyre szabott elektronikus hirdetőtáblákat, az FlightCompensator által vezérelt webhelyeket vagy mobilalkalmazásokat.
1.12 „Igazságszolgáltatás, mint szolgáltatás”: az FlightCompensator követeléseinek érvényesítése, beleértve, ha szükséges, peres eljárást is.
1.13 „Peres eljárás”: csak az ügyfél kérésére indul, és nem az WeOnline Kft. cég, hanem az Ügyvédi Táblázatban felsorolt szakjogászok, amelyek itt ellenőrizhetők: https://magyarugyvedikamara.hu/html/nyilvanos-kereso/
1.14 „Gyors legális útvonal”: olyan légitársaságok számára készült eljárás, amelyek általában nem fizetnek kártérítést, kivéve, ha jogi lépéseket tesznek. Abban az esetben, ha az FlightCompensator jogi segítségnyújtási szolgáltatást nyújt egy gyors jogi útvonal felkínálásával, az FlightCompensator a szolgáltatási díjat és a peres eljárási díjat is felszámítja az FlightCompensator megnövekedett kockázata és költségei miatt.
1.15 „Tag(ok)”: az a személy/emberek, akik megvásárolták az FlightCompensator+-t.
1.16 „Árlista”: a jelen Feltételekhez csatolt melléklet, amely tartalmazza az elfogadott pénznemeket, fizetési módokat és az FlightCompensator által felszámított összes díjat.
1.17 „261/04 rendelet”: Az Európai Parlament és a Tanács 2004. február 11-i 261/2004/EK rendelete, amely közös szabályokat állapít meg az utasok kártalanítására és segítségére a beszállás visszautasítása, valamint a járatok törlése vagy hosszú késése esetén.
2.1 Miután az ügyfél elfogadta a jelen Feltételeket, az FlightCompensator vállalja a szolgáltatás nyújtását, az ügyfél pedig a Jogosultsági Szolgáltatás és Információs Szolgáltatás igénybevételét.
2.2 Miután az ügyfél elfogadta a jelen Feltételeket, és aláírta az Engedményezési Nyomtatványt vagy a Kompenzációs Kérelmet Megállapodást, az ügyfél beleegyezik a Jogi Segítségnyújtási Szolgáltatás igénybevételébe, az FlightCompensator pedig vállalja e szolgáltatás nyújtását, kivéve, ha az FlightCompensator indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatja az ügyfelet arról, hogy az FlightCompensator nem tud segítséget nyújtani az adott követeléshez.
2.3 Az FlightCompensatormel kötött szerződés megkötésével az ügyfél garantálja, hogy rendelkezik felhatalmazással és jogképességgel a Szerződés megkötésére saját nevében, és adott esetben azon személyek nevében, akikkel együtt utazott. Az Engedményezési Nyomtatvány vagy a Kártérítési Kérelmezési Szerződés aláírásával az ügyfél szavatolja, hogy felhatalmazással és jogképességgel rendelkezik az Engedményezési Nyomtatvány vagy a Kártalanítási Kérelem Szerződés aláírására a saját nevében, és adott esetben azon kiskorúak nevében, akikkel együtt utazott.
2.4 Az ügyfél tudomásul veszi, hogy az FlightCompensator csak repülési kártérítést követel. Az ügyfél beleegyezik abba, hogy az FlightCompensator nem fogad el utazási utalványokat és/vagy egyéb szolgáltatásokat kompenzációként, és a légitársaságok ilyen ajánlata a fizetés visszautasításának minősül, kivéve, ha az FlightCompensator megállapítja, hogy az ügyfél számára kedvezőbb kimenetel valószínűsége alacsony, és ilyen körülmények között a legjobb választás egy ilyen ajánlat elfogadása.
2.5 Az ügyfél garantálja, hogy a kártérítést nem ruházták át harmadik félnek, és hogy az ügyfél és a légitársaság között nincs folyamatban vagy nem lesz függőben jogi vita ugyanabban az ügyben.
2.6 Az Engedményezési Nyomtatvány aláírása után az ügyfél a követelést nem ruházhatja át más félre, mert a követelés feletti jogcímet az FlightCompensator már átruházta. Bármilyen fennálló kötelezettségvállalást vagy átruházást, ha van ilyen, törölni kell az engedményezési űrlap vagy a kompenzációs kérelem aláírása előtt. A félreértések elkerülése végett, ha az ügyfél kompenzációs kérelmet írt alá, az ügyfél az FlightCompensatorhez intézett írásbeli értesítéssel visszavonhatja a Kártérítési Kérelem Szerződésben biztosított felhatalmazást.
2.7 Abban az esetben, ha az ügyfél a szerződés megkötését követően közvetlen kifizetésben vagy bármilyen más kompenzációban részesül az adott légitársaságtól, köteles erről haladéktalanul tájékoztatni az FlightCompensatoret. Ezek a kifizetések kompenzációnak minősülnek, és jogot biztosítanak az FlightCompensator számára a szolgáltatási díj és a perköltség követelésére, ha az FlightCompensator még azelőtt pert indított, hogy az adott ügyfél megkapta volna a kifizetést az adott légitársaságtól.
2.8 Az Engedményezési Nyomtatvány vagy a Kompenzációigénylési Megállapodás aláírása után az ügyfél köteles abbahagyni a tárgyalásokat az adott légitársasággal, és a légitársaság minden kapcsolatát az FlightCompensator felé irányítani annak érdekében, hogy az FlightCompensator a lehető legjobb eredményt érje el.
3.1 Az FlightCompensator a 261/2004 rendelet vagy bármely más, a légi utasok jogaira vonatkozó, az ügyfél konkrét légi útjára vonatkozó hatályos rendelet alapján a járatot üzemeltető légitársaságtól kéri az ügyfél kártalanítását.
3.2 Repülési adatok és információk továbbíthatók az FlightCompensator részére a weboldalon, mobilalkalmazásokon, e-mailen, egyéb elektronikus megoldásokon, vagy az FlightCompensator által támogatott szoftveren vagy telefonon keresztül.
3.3 A követelés sikeres érvényesítéséhez az FlightCompensatornek szüksége van az Ügyfél által aláírt Engedményezési Nyomtatványra vagy Kompenzációs Kérelem Megállapodásra, amelyet az ügyfél webes űrlapon, mobilalkalmazáson, e-mailen vagy postai szolgáltatáson keresztül elküldhet az FlightCompensatornek. Az aláírt megbízási űrlap vagy kompenzációs kérelmezési szerződés ügyféltől történő kézhezvételekor az FlightCompensator fizetési kérelmet készít, és indokolatlan késedelem nélkül elküldi a járatot üzemeltető légitársaságnak, és kezeli az összes későbbi levelezést. A Jogi Segítségnyújtási Szolgáltatás ezen részének ellenértéke esetén az FlightCompensator szolgáltatási díjat számít fel (lásd az árlistát).
3.4 Ha a járatot üzemeltető légitársaság ésszerű időn belül nem fizeti ki a kártérítést az FlightCompensator általi értesítést követően, és feltéve, hogy a követelést kellő bizonyossággal megerősítették, az FlightCompensator jogi lépéseket kezdeményezhet a követelés érvényesítésére. Ha bírósági eljárás indul és kártérítést fizetnek, az FlightCompensator a szolgáltatási díjon felül peres eljárási díjat is felszámol a peres eljárás többletköltségei fedezésére (lásd Árjegyzék).
3.5 Ha szerződött jogi képviselőt vesznek igénybe a perhez, az ügyfél lehetővé teszi az FlightCompensator számára, hogy hozzáférést biztosítson a szerződött jogi képviselőnek az FlightCompensator számára közölt összes adathoz, és lehetővé tegye a jogi képviselő számára, hogy az ügy előrehaladásával kapcsolatos információkat továbbítsa az FlightCompensatornek. Ha az illetékes bíróság hitelesítő okiratot, meghatalmazást, önnyilatkozatot, Megbízólapot vagy egyéb különálló okiratot kér, az ügyfél vállalja ezen kiegészítő dokumentumok aláírását. Ha az ügyfél már aláírt egy Engedményezési lapot, és aláír egy hitelesítési igazolást, meghatalmazást, ügyfélszolgálati szerződést vagy hasonló okiratot, az ügyfél és az FlightCompensator megállapodnak abban, hogy az ilyen követelés automatikusan visszaszáll az ügyfélre közvetlenül azelőtt, hogy az ügyfél aláírná a megfelelő hitelesítési igazolást, meghatalmazást, ügyfélszolgálati szerződést vagy hasonló aktust.
3.6 Ha a szerződött jogi képviselő arra a következtetésre jut, hogy nincs elegendő kilátás a sikerre, erről az ügyfelet tájékoztatják, és sem az FlightCompensator, sem a szerződött jogi képviselő nem tesz további lépéseket.
3.7 Ha az FlightCompensator vagy a szerződött jogi képviselő pert indít a kereset érvényesítésére, az FlightCompensator fedezi a per elvesztése esetén felmerülő költségeket. Ha a pert megnyerik, vagy megállapodás születik a légitársaság és az FlightCompensator között, az FlightCompensator fedezi az összes olyan felmerült költséget, amelyet a légitársaság nem fedez.
Frissítés: 2020.08.19
A 3. cikk (7) bekezdése csak abban az esetben alkalmazandó, ha az FlightCompensator társaság engedményezi az utas (ügyfél) követelését. A feltételeket a hatályos magyarországi jogszabályok egészítik ki.
A hatályos jogszabályok értelmében az FlightCompensator nem perelheti közvetlenül a légitársaság üzemeltetőjét az utas nevében. törvény előírásai szerint korlátolt felelősségű társaságról lévén szó, képviselőként nem járhatunk el. Az ügyvédi hivatás megszervezéséről és gyakorlásáról szóló 51/1995.
Sőt, a törvény szerint a jogi tanácsadás a szakma gyakorlási formái révén az ügyvédek számára fenntartott terület, a perben pedig jogi tanácsadást és képviseletet kell végezni. A társaság akkor járhat el a saját nevében, ha az utas igényjogosultságát engedményezi, és ezzel a társaság vagyonába kerül.
Más személy vagyonában talált jogra a társaság bíróságon nem hivatkozhat, kivéve bizonyos kivételes eseteket, amelyek a jelenlegi helyzetben nem alkalmazhatók. Az FlightCompensator és az utas (ügyfél) közötti jogviszony tárgya a békés képviselet a légitársaság üzemeltetője előtt. Ügyfelei iránti tiszteletből arra az esetre, ha a légitársaság megtagadja az utasnak az esedékes kártérítést, az FlightCompensator több alternatívát javasol az ügyfélnek, mint például: 1. Követelési jog átruházása összegért cserébe; 2. Az Ügyvédi Nyilvántartásba bejegyzett szakjogászok ajánlása ilyen helyzetekben.
3.8. cikk: Az ügyfél tudomásul veszi, hogy az FlightCompensator kizárólagos döntése a peren kívüli egyezségi ajánlat elfogadása, mivel az ügyfél átruházta a követelést az FlightCompensatorre. Abban az esetben, ha az FlightCompensator az ügyfél nevében egy kompenzációs követelési megállapodás alapján jár el, az ügyfél felhatalmazza az FlightCompensator-et, hogy az FlightCompensatornek a légitársasággal kapcsolatos tapasztalatai és a külső jogi képviselők tanácsai alapján peren kívüli egyezségi ajánlatokat fogadjon el vagy utasítson el.
4.1 Az FlightCompensator ingyenesen kínálja a jogosultsági szolgáltatást, az FlightCompensator Connect-et és az információs szolgáltatást.
4.2 Az FlightCompensator a segítségnyújtási szolgáltatást ingyenesen kínálja, kivéve, ha az FlightCompensatornak sikerül beszednie a kártérítést. Az ügyintézés sikeressége esetén az FlightCompensator a kártalanítás megállapodás szerinti részét átutalja az ügyfélnek, az árlista szerinti vonatkozó díjak, valamint a banki utalás költségeinek levonása után.
4.3 A kártérítés megállapodás szerinti részének az ügyfél részére történő kifizetése az árlistában szereplő lehetőségek szerint történik.
4.4 Ha az ügyfél a kártérítés kifizetéséhez szükséges téves vagy elégtelen adatokat adott meg, és a kifizetés visszakerül az FlightCompensatorhez, és az ügyfél az FlightCompensator többszöri értesítése és ésszerű erőfeszítése után, hogy kapcsolatba lépjen az ügyféllel az ügyfél által az FlightCompensatornek megadott e-mailen kívül, nem válaszol a helyesbítésre vagy a szükséges adatok megadására a kártérítés kifizetéséhez, az FlightCompensator egyébként megilleti a kártérítés egy részét megtartani. átadják az Ügyfélnek.
4.5 Miután az FlightCompensator kifizette a megállapodás szerinti kártérítést az ügyfél által megadott utasításoknak és módszerválasztásnak megfelelően, az FlightCompensator nem felelős a következőkért:
i) csekkek, előre fizetett betéti kártyák, hitelkártyák és egyéb veszteségek az ügyfélhez történő szállítás során;
ii) ha az ügyfél helytelen bankszámlaadatokat, helytelen címet vagy hasonlót ad meg, beleértve, de nem kizárólagosan, a helytelen címzettnek fizetett kártérítést. Ha a kártérítést az ügyfél hibájából helytelen címzettnek fizették ki, az FlightCompensator nem köteles azt aktívan behajtani.
4.6 A kifizetések be- és kiáramlása közötti időszakra kamat nem igényelhető. Az FlightCompensator fenntartja a jogot, hogy a légitársaságtól behajtandó kamatokat visszatartsa.
4.7 Az FlightCompensator nem vállal felelősséget semmilyen típusú kártérítésért, kárért vagy hasonlóért abban az esetben, ha az FlightCompensator nem tudja átutalni a kifizetést az ügyfélnek olyan esemény miatt, amelyet nem lehet ésszerűen ellenőrizni, ideértve többek között a sztrájkot, a munkáltatói sztrájkot, a természeti katasztrófát, a háborút, a zavargásokat, a polgári zavargásokat, a szándékos szabotázst, a törvénynek vagy az üzemi utasításoknak való megfelelést, a balesetet, a tűzesetet vagy a kormány utasításait, a balesetet, a tűzesetet vagy a kormányrendeletet, a gép meghibásodását. viharok.
5.1 Az FlightCompensator az Ügyfél által megadott személyes adatokat elsősorban a Jogosultsági Szolgáltatás, az Információs Szolgáltatás nyújtása céljából használja fel, a Szerződésnek megfelelően. Az FlightCompensator más célokra is gyűjthet személyes adatokat, például statisztikák, adminisztráció és kommunikáció, informatikai adminisztráció és biztonság, fizikai védelem, hitelesítési és engedélyezési rendszerek, támogató rendszerek, belső projektek és csapatok koordinálása, valamint szervezeti tevékenységek. Minden személyes adatot az általános adatvédelmi rendeletnek, az (EU) 2016/679 rendeletnek megfelelően gyűjtünk (lásd az adatvédelmi nyilatkozatot).
5.2 Az Ügyfél személyes adatokat bocsát az FlightCompensator rendelkezésére az Általános Adatvédelmi Rendeletnek vagy más hatályos adatvédelmi törvényeknek megfelelően, kifejezett engedélyével a személyes adatok feldolgozására és a Szerződés keretében történő felhasználására. Az FlightCompensator csak az alábbiakban felsorolt feltételekkel továbbítja a személyes adatokat harmadik félnek:
i) ha az ügyfél ehhez hozzájárult;
ii. ha a személyes adatok gyűjtésének eredeti céljához közvetlenül kapcsolódó célból történik;
iii) ha az ügyféllel kötött megállapodás előkészítéséhez, megtárgyalásához és teljesítéséhez szükséges;
iv) ha jogszabályi kötelezettség, közigazgatási vagy bírósági végzés miatt szükséges;
v) ha ez szükséges jogi igények megalapozásához vagy védelméhez, vagy jogi lépésekkel szembeni védekezéshez;
vi) ha az a visszaélésszerű használat vagy más jogellenes tevékenységek, például szándékos támadások megelőzését szolgálja, az adatvédelem biztosítását.
6.1 Az FlightCompensator kérésére az ügyfél a szerződés teljesítéséhez szükséges összes adatot vagy információt az FlightCompensator rendelkezésére bocsát. Az ügyfél garantálja, hogy a megadott adatok és információk helyesek, teljesek és valósak (lásd az Adatvédelmi nyilatkozatot).
6.2 Az ügyfél vállalja, hogy minden tekintetben teljes mértékben kártalanítja az FlightCompensator-et minden harmadik fél követeléséért, beleértve, de nem kizárólagosan, az ügyfél hibás kommunikációját, helytelen adatok/információk megadását és csalárd magatartást.
6.3 Helytelen adatok/információk és csalárd magatartás esetén az FlightCompensator fenntartja a jogot, hogy azonnali hatállyal felmondja a szerződést. Ha a szerződést e bekezdéssel összhangban felmondják, az ügyfelet semmiféle kártérítésre nem illeti meg.
7.1 Ha Ön az EU fogyasztóvédelmi szabályozása alapján fogyasztónak minősül, azaz olyan természetes személy, aki olyan célból vállal jogügyletet, amely sem nem kereskedelmi, sem nem önálló szakmai tevékenység, akkor törvényben meghatározott elállási jog illeti meg.
7.2 Ön a szerződés megkötésétől számított 14 napon belül (pl. levélben, e-mailben) visszavonhatja a megállapodás elfogadását anélkül, hogy indokolnia kellene. Elállási jogának gyakorlásához azt a fent említett 14 napos határidőn belül közölni kell, és egyértelműen jeleznie kell, hogy el kíván állni a szerződéstől. A nyújtott szolgáltatás jellegéből adódóan nem állhat el szerződésünktől, ha tájékoztattuk arról, hogy a szóban forgó légitársaság elfogadta a követelést, mivel ebben az esetben az Ön által kért szolgáltatást nyújtottuk, vagy ha Ön az FlightCompensator+ előfizetés hatálya alá tartozó járatokon repült. A visszavonás a következő címre küldhető:
vagy email:
kapcsolat@flightcompensator.hu
8.1 A Képviselt Ügyfelet a Repüléssel kapcsolatos kártérítés beváltásától számított legfeljebb 30 napon belül értesítjük az utaláshoz szükséges banki adatok megadására.
8.2. A bek. A fenti 1. pont attól a pillanattól kezdődik, amikor alulírott, FlightCompensator tudomására jut, hogy a légitársaságtól kapott összeg a Repüléshez kapcsolódó, a Képviselt Ügyfelet megillető kompenzáció. Ezért, ha a légitársaság a banki átutaláskor nem adja meg a fizetési adatokat, az alulírott FlightCompensator a kézhezvételtől számított legfeljebb 5 napon belül felveszi a kapcsolatot a légitársasággal pontosítás céljából.
8.3 Legfeljebb 30 napon belül attól a pillanattól számított 30 napon belül, amikor a Képviselt Ügyfél a teljes és helyes banki adatokat (Név, IBAN stb.) továbbította az alulírottnak, az FlightCompensator banki átutalást hajt végre a Képviselt Ügyfélnek, beleértve a Repülési kérelemből származó kártérítést is, az Ár megtartása mellett. A Képviselt Ügyfél más személy banki adatait nem adhatja meg, mivel ezt a fizetést alulírott a pénzmosás elleni jogszabályok értelmében nem tudja teljesíteni. Alulírott 30 napon belül értesíti a Képviselt Ügyfelet arról, hogy hibás banki adatokat közölt (hiányos/hibás IBAN/stb.)
8.4 A fent említett kifizetés abban a pénznemben történik, amelyben az alulírott a kártérítést a légitársaságtól megkapta. Ezért ha alulírott a kártérítést euróban kapta, akkor ugyanabban a pénznemben fizet az utasnak. Ha az utas nyilatkozik arról, hogy nem rendelkezik bankszámlával ebben a devizában, az alulírott az általa megjelölt devizanemben teljesíti a banki átutalást a Képviselt Ügyfélnek, az aznap (vagy előző napi, az árfolyam BNR általi közlése előtti fizetések esetén) meghatározott BNR árfolyamon.
8.5 Ha az FlightCompensator nem kapja meg a Képviselt Ügyféltől a pontos és hiánytalan banki adatokat az utasnak az átutaláshoz szükséges banki adatok továbbítására vonatkozó felszólításról szóló értesítéstől számított 3 hónapon belül (a 8.1. pontban említett értesítés), az FlightCompensator nem vállal felelősséget azért, ha a Képviselt Ügyfél nem tesz eleget a cikkben említett kötelezettségeinek. 8.1. fenti és/vagy késleltetett adatátvitelt, és a kártérítés teljes összegét (megszerzett kártérítést) az FlightCompensator visszatartja a 3 hónapos időszak végén.
8.6 A tisztázás és a félreértések elkerülése végett megemlítjük, hogy a 1. sz. A fenti 8.1. pontban leírtak szerint az FlightCompensator bekéri a Képviselt Ügyfél banki adatait, hogy a megszerzett kártérítés banki átutalását a nevében teljesíthesse. Az ügyfél tudomásul veszi és elfogadja, hogy az FlightCompensator a teljes kártérítést (megszerzett kártalanítást) megtartja, ha a megfelelő értesítés (kérés) kézhezvételétől számított 3 hónapon belül nem adja meg helyes és hiánytalan banki adatait az FlightCompensator részére. Így a képviseleti szerződés tárgya teljesül és megszűnik.
9.1 Az FlightCompensator jogosult a jelen Feltételek és az árlista módosítására, valamint további feltételek meghatározására bármikor, előzetes értesítés nélkül. Az ügyfélre negatív hatással járó változtatások azonban nem vonatkoznak az ügyfélre, kivéve, ha az ügyfél elfogadja ezeket az új változtatásokat.
9.2 A jelen feltételekre, az engedményezési űrlapra, valamint az FlightCompensator és az ügyfél közötti megállapodásra Németország törvényei vonatkoznak. Az ügyfélnek azonban mindig joga van az ügyfél lakóhelye szerinti ország jogszabályai szerint megillető védelmet kérni.
9.3 Abban az esetben, ha a jelen Feltételek valamely rendelkezése semmis, jogellenes vagy végrehajthatatlanná válik, ez semmilyen módon nem befolyásolja a többi rendelkezés érvényességét.
9.4 A benyújtott követelésekkel kapcsolatos jogokat és kötelezettségeket részben vagy egészben az FlightCompensator korlátozás nélkül átruházhatja az FlightCompensator vállalatcsoporton belüli bármely jogalanyra, az FlightCompensator pedig harmadik felekre.
9.5 A jelen Feltételek angol nyelvű változata az irányadó bármely más nyelvi változattal való eltérés esetén.
Késés, törlés vagy túlfoglalás esetén akár 600 eurós kártérítésre lehet jogosult!
*Sikerdíjas rendszer – Nincs siker, nincs díja a szolgáltatásnak